1. درآمد حداقل ماهی 7 میلیارد تومان
  2. آرامش و شادی ++
  3. تأسیس شرکت کامپیوتری خودم
  4. تأسیس مکانی جهت اسکان، آموزش، درمان و کاریابی بی خانمان ها
  5. خریدن ماشین مازراتی GranCabrio سفید
  6. خریدن یک خانه ی هوشمند، با طراحی مدرن و کلی پنجره و حداقل 500 متر
  7. خریدن لپ تاپ Apple i7
  8. خرید آخرین مدل گوشی iphone
  9. یاد گرفتن گیتار و تکنیک های آواز
  10. ازدواج با کسی که معیارهای مد نظرم را داشته باشه
  11. برادرامو (7 و 8 ساله هستن) ببرم به یه فروشگاه اسباب بازی خیلی لوکس و هرچی که دلشون خواست براشون بخرم (اینو خیلی دوست دارم )
  12. به تمام شهرها و کشورهای دنیا سفر کنم و هر چقدر که دلم می خواد از مراکز خرید برندشون خرید کنم و در بهترین هتل هاشون اقامت داشته باشم و از تمام مکان های تفریحی و دیدنیشون ،دیدن کنم
  13. ورزش های مورد علاقه ام را بدون دغدغه دنبال کنم (شنا، پاراگلایدر، Dance)
  14. طراحی و نقاشی را بصورت حرفه ای یاد بگیرم و گالری نقاشی های سبک خودم را بر پا کنم
  15. مسافرت های مجردی به جاهای ترسناک
  16. گرفتن یه سالگرد ازدواج خیلی توپ توی یه رستوران خیلی لوکس برای پدر و مادرم
  17. کوهنوردی و رفتن تا قله ی کوه دماوند
  18. بچه دار بشم
  19. با کشتی سفر کنم
  20. گل و گیاه هایی که دوست دارمو بخرم و خودم بهشون رسیدگی کنم
  21. پدر و مادرم بیان از شرکتم و کارمندهام دیدن کنن
  22. با چتر نجات از هواپیما بپرم
  23. اسکیت رو حرفه ای یاد بگیرم
  24. باغ وحش برم
  25. به بیمارهایی که هزینه ی درمان ندارن کمک کنم