سلام ... بچه ها اگه کسی از مطالب بازدید میکنه و نظری پیشنهادی داره که میتونه به من کمک کنه تا روش های بهتری انتخاب کنم ممنون میشم بگه.

امروز خیلی انتظار بیش تری از خودم داشتم. الان ساعت حدودا 10:30 شب هست ولی فقط 1000 کلمه ترجمه کردم یعنی  13-14 هزار تومان پول درآوردم. البته هنوزم دارم ترجمه میکنم.

راستش چند تا ایده ی خیلی خوب دیگه هم در مورد نوشتن برنامه ی اندروید به ذهنم رسیده... منتظرم زودتر پنجشنبه بیاد تا وقت کافی برای شروع این ایده ها داشته باشم ... فک کنم قراره سر کار هم یسری پروژه های برنامه نویسی بگیرم... البته مطمئن نیستم... ولی مث اینکه قراره خدا رو شکر یه خبرایی بشه... حالا فردا یه چند تا نمونه کار قراره به مدیرمون نشون بدم...

خدایا خیلی دوست دارم... چند وقت پیش یکی دو تا داستان خیلی زیبا نوشتم ... راجع به خدا و این که چطوری هوای بنده هاشو داره... یکی از کاراکتر های داستانم توی یه شرایطی بود که خدا بهش کمک کرد تا مشکلش برطرف بشه.... چند وقت بعد من دقیقا توی همون شرایط کاراکتر داستانم قرار گرفتم و خدا دقیقا همونطوری بهم کمک کرد و مشکلم برطرف شد... صبح روزی که این معجزه رو با تمام وجودم حس کردم از خوشحالی می خواستم جیغ بزنم یه احساس آرامش عجیبی داشتم و هنوز هم دارم... چون با تمام وجودم احساس کردم که یکی که خیلی قدرتمنده هوامو داره...یکی که هر کاری که اراده کنه میتونه انجام بده... خدایا شکرت که هوامو داری... می دونم هوای همه رو داری... فقط بعضی ها مثل اون کاراکتر توی داستانم پنجره هاشونو بستن به روی کمک هات....

 58 روز دیگه فرصت دارم تا 26 میلیون و 985 هزار تومن دیگه دربیارم... وقتی رؤیایی به ذهنت رسید بدان که خداوند توانایی رسیدن به آن را در وجودت قرار می دهد.