سلام...سلام.... زمان داره میگذره و امروز روز سوم هست... راستش گزارش کار امروزم از دیروز بهتره :) 2000 کلمه ترجمه کردم و 20000 تومان پول درآوردم... میبینید! همانطوری که گفتم رشدم داره تصاعدی میشه;)... انشاءالله روز به روز بیش ترش می کنم... وقتی داشتم مطالبو ترجمه می کردم به یه مطلب خیلی جالب بر خوردم: شب که می خوابی کامپیوترتو روشن میذاری و یه نرم افزار خاصو روش نصب میکنی و کامپیوترت خودش تا صبح پول درمیاره :) البته پولِ دیجیتال که با یسری روش های خاص توی بازار واسطه ها میشه نقدش کرد... باورتون میشه؟ فردا میخوام راجع بهش کامل تحقیق کنم... طرز کارشو که یاد گرفتم بهتون میگم... می دونید خیلی خوبه که الان که تصمیم گرفتم تا دو ماه دیگه 27 میلیون پول دربیارم، انواع روش های پول درآوردن جلو روم سبز میشن... درواقع قضیه همونه که وقتی تو میخوای یکاری بکنی همه ی زمین و زمان دست به دست هم میدن تا چیزی که میخوای اتفاق بیفته...

 57 روز دیگه فرصت دارم تا 26 میلیون و 965 هزار تومان دیگه پول دربیارم... هرگز منتظر فردای خیالی نباش سهمت را از شادی های زندگی همین امروز بگیر...